Rozpowszechnianie miłości do Matki Natury poprzez kreowanie dobrego samopoczucia w ludzkich sercach. Wykorzystanie rytuałów piękna, siły i potencjału produktów ekologicznych do zbliżenia Człowieka i Natury.
To, jak wyglądamy, zależy od tego, jak się czujemy. Skóra ma zdolność odzwierciedlenia trybu życia człowieka, stanu jego zdrowia, dobrego samopoczucia lub na odwrót chorób i stresu. Celem Lakshmi jest dążenie do odzyskania harmonii między ciałem a duszą, co jest możliwe tylko przez samoakceptację i poszanowanie otaczającego nas świata, wszystkich organizmów i środowiska. Dlatego Lakshmi stworzyła unikalną linię kosmetyków, łączącą mądrość Ajurwedy i Naturopatii z nowoczesnymi możliwościami w dziedzinie kosmetologii. Tylko naturalne ekologiczne składniki z miłością do Matki Natury.
Naturalne składniki kosmetyków Lakshmi:
- Liposomy z kiełków pszenicy, które przenoszą cenne substancje nawilżające, odżywcze i restrukturyzujące do skóry właściwej;
- Ajurwedyczne ekstrakty ziołowe takie jak Shatavari, Aswagandha, Haritaki, Gotu Kola;
- Certyfikowana gliceryna roślinna, ekstrakty glicerynowe roślinne, z upraw ekologicznych;
- Ekstrakty „IN TOTO” – kombinacja aktywnych i nieaktywnych części roślin;
- Czyste olejki eteryczne 100% naturalne otrzymywane przez destylację niskociśnieniową;
- Certyfikowane substancje czynne, biopolimerowe związki roślinne (…białka, polisacharydy);
- Naturalne środki konserwujące: wyciąg z nasion grejpfruta, witaminy A, E, C oraz olejki eteryczne;
- Naturalne kolorystyki: kurkuma, henna, chlorofil, aloes;
- Naturalne oleje roślinne tłoczone na zimno;
- Natrualny czynnik nawilżający (NMF) w skład którego wchodzi: sok z miąższu aloesu, prawoślaz lekarski, wyciąg z malwy;
- NNKW (niezbędne kwasy tłuszczowe) obecne w olejach roślinnych i ziołach.
Produkty Lakshmi nie zawierają:
- PEG, Silikony, Akrylany;
- EDTA, BHT, BHA, PPG;
- Związki organohalogenowe;
- Glikol propylenowy;
- Parabeny;
- Izomethylisothiazolinon;
- Petrolatum;
- Siarczan laurylosodowy;
- Syntetyczne środki barwiące;
- Składniki pochodzenia zwierzęcego;
- Chemiczne środki konserwujące.
Co zyskuje partner Lakshmi?
Prestiż
- TOP TRENDY – oferta dostosowana do najbardziej oczekiwanych trendów w kosmetyce – budowanie zaufania klientów;
- MARKA LUKSUSOWA – skierowana do ludzi świadomych, ceniących jakość towarów i usług, limitowane edycje kosmetyków;
- KOSMETYKI Z TRADYCJĄ – historia, doświadczenie;
- OFERTA DLA NAJLEPSZYCH SALONÓW SPA&WELNESS – wysokie standardy współpracy, ograniczenia terytorialne, rekomendacje i reklama;
- PREMIERA W POLSCE – po raz pierwszy profesjonalnie.
Wygoda
- Pełna dostępność produktów w krótkim czasie;
- Ogólnopolskie akcje i aktywność na portalach społecznościowych;
- Dostępność do materiałów reklamowych, plakatów, zdjęć;
- Promocja i rekomendacja;
- Szkolenia w ramach Akademii Lakshmi;
- Gość Specjalny raz w roku w Polsce.
Oszczędność czasu, pieniędzy oraz zysk
- ZAPLECZE MAGAZYNOWE – dostępność produktów;
- POLITYKA MARKETINGOWA – wspólne akcje promocyjne, dostępność do materiałów i produktów, współpraca na portalach internetowych i social media;
- Rabat na „DOBRY START”-10% przez pierwsze 6 miesięcy współpracy;
- Dodatkowe akcje promocyjne dla aktywnych;
- Cennik zawierający sugerowane ceny odsprzedaży z wysoką marżą sprzedawcy – wysoki zarobek (dla Klienta detalicznego).
Bezpieczeństwo
- Naturalne składniki i w pełni ekologiczną produkcję – prestiżowe certyfikaty ICEA (Institute for Ethical and Environmental Certification) oraz AIAB (Italian Association of Organic Farming);
- Produkcja europejska – gwarancja bezpiecznego i powtarzalny skład produktów, świeżość produktów, warunki przechowywania i odpowiedni transport;
- 30 lat na rynku kosmetycznym – gwarancja doświadczenia, sprawdzone receptury;
- dostępność i dyspozycyjność oraz doświadczenie na rynku kosmetycznym;
- Wysokie standardy szkoleniowe – szkoleniowcy systematycznie certyfikowani przez trenerów Lakshmi;
- Atrakcyjna oferta szkoleniowa dopasowana do potrzeb klienta, indywidualne sesje szkoleniowe.